SPA

2 saker…

En sak jag varmt rekommenderar, och en sak som jag inte vill att ni provar…

 

Jag rekommenderar: Smögen Havsbad. En oerhört avslappnande upplevelse med bubbelpool, massage & mys-faktor som fick qvicksilver-tempen att explodera!

Kanske lite fjolligt med SPA kan tyckas för en machokulturkotte som mig själv, men jag klär mig gärna i den fjolligheten då det var så bra som det var!

Sambon & Jag kommer garanterat åka dit igen, kanske nästa år…

 

Jag rekomnderar inte: att boka in denna Smögenvistelse samma dag som årets värsta snöoväder. Tydligen råder det en total avsaknad av snöplogs-företag i Smögen. Dom satsade allt på räkfrossan, så dem glömde helt sonika att regnet faktiskt blir snö när det når tillräckligt kalla temperaturer! Att köra i detta elände krävdes 2 timmars tok-koncentration. Vindrutan isade igen, hade inget grepp i vägen och jag svalde adamsäpplet varje gång 2 gånger när jag såg en elak lastbil!

 

Lastbilar verkar inte ha den insikten att köra lämpligt fort vid halt underlag, dem tänker säkert: Ah, va fan, krockar jag är det ändå företagets bil och jag har ju det största fordonet!

Yrkeschaufförer, dem går mig på nerverna ibland!

 

Men det var det väl värt, med tanke på vad som väntade…


Kommentarer
Postat av: Danne

And he's back!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback