Spa-Tajm!

NU är det bara 1 ½ Vecka kvar tills jag skall få min kropp omhändertagen. och då snackar vi bättre än sex...då snackar vi SPA!
Jag har bokat in sambon och mig på en Weekend på Smögen Havsbad, med extra allt samt en kropps-knådning! i wanna!
         
  ·        Saker jag måste göra innan det blir shortsväder:

  • Fixa en förbannad jävla kakellist!
  • Spela in en låt med Chriz, en typ Markoolio låt. Det är stort!
  • Ha ett matcharrangemngsmöte med Jitex.
  •  Fixa ett kablage på Biltema till bilstereon. De avklippta sladdarna är svåra att skarva.
  • Fixa nya brallor, de andra har lustigt nog krymt de senaste åren!



  • Saker jag vill göra innan jag dör:
  • Spela rysk Roulette
  • Sjunga i en gospelkör för svarta i U.S.A ( Vilket drag)
  • Spela prostituerad lyktstolpe i Dannes film
  • Träffa Magnus Uggla(Igen)
  • Kissa på pyramiderna
  • Använda min videosamtalsfunktion på min mobbe.
  • Skalla Usama Bin Laden & Bush







Kommentarer
Postat av: Einemark

Saker jag skall göra innan jag dör:

*Vika ut mig
*Hålla i Fralles svensexa ;)
*Hoppa från helikopter rakt ut i skidbacken (alltid tyckt att det ser coolt ut :) )

2006-01-11 @ 08:50:10
Postat av: Fralle -

Du glömde Einemark:
* Fixa ditt kök
* Laga en middag

Postat av: Gloom

Några saker jag vill göra innan jag dör:

*Kasta ut min fallskärm från ett flygplan och därefter hoppa ut själv och försöka hinna ifatt fallskärmen och sätta på mig den innan groundtouch!!

*Utrustad med endast en machete, myggnät och en combathängmatta vandra genom Amazonas djungel!!

*Infiltrera en lejonflock och utmana lejonhannen i sten, sax och påse!!

*Bli smittad av Digerdöden!!

*Torka röven med "Stjärnbanéret"!!

*Regissera en lesbisk porrfilm!!

*BLi uttagen till Big Brother, och tacka nej!!


Ja, här har du lite i alla fall...

2006-01-11 @ 10:10:59
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Fralle -

Bra...bikta er nu när ni har chansen....fyll på listan!

2006-01-11 @ 10:15:42
Postat av: Danne

Jag hänger med till staterna och sjunger gospel! Tänk at stå där med 40 stycken (tre gånger så stora) körsångare som eventuellt bjuder på lunch efteråt. Ovärdeligt!

2006-01-11 @ 14:05:38
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: Sanna

Ok Fralle..hmm..ja, vad säger man??

2006-01-11 @ 20:43:06
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralla

"let´s twist again, like we did last summer..."

2006-01-12 @ 09:12:46
Postat av: Amanda

Jag skulle akta mig för gospelkören om jag vore ni. ..Ni kan ju faktiskt bli sönder klämda!

2006-01-12 @ 18:15:53
URL: http://amox.blogg.se
Postat av: Fralle

Jag tar risken!

2006-01-13 @ 08:36:48
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback