Sköna Söndag!

Det är väl underbart med Söndagsmorgonar!

Min sambo väckte mig lite ömt och tvingade mig att köra henne till fotbollsträningen.
Efter att ha gnällt i 10 minuter satt jag i bilen på väg till mölndal-City!
Jag är en Taxi tänkte jag, jag är ett uttnyttjat djur!

Sedan köpte jag en macka, och när jag skulle gå till lägenheten så passade min lilla pudel på att lägga den mest lösa & osammanhängande skitkorven, så att elefantern hade fått allvarliga personlighets-störningar om de sett den.
Det är då jag inser det, jag har ingen Bajs-påse.
Hela grannskapet är smockat med nyfikna pensjisar som sitter och bara väntar på något sådant ska händai fönstrena! Man ser deras rynkiga halsar och fett-fläckar efter deras näsor i fönsterglaset.
Vad gör man då.

Skiter jag i det ( ordvits!) så har jag 18 stämningsansökningar & vräkningsbesked av Bostadrättsföreningen, eller som jag kallar den: Pensjisarnas trycka-ned-ungdomen-i-skiten-förening)

Jo jag hittar en gammal lönespec i fickan, skyfflar på avföringen med ett Kvantum-Kvitto och promenerar till närmaste avfallsstation ( som givetvis är full)
Där går jag med en biffmacka & pudel i ena handen och lite pudel-bajs i den andra.

Det är väl underbart med Söndagsmorgonar!

Kommentarer
Postat av: Danne

Vilken fantastisk start på dagen!

Postat av: Sanna

Hörru din lilla Val-and..haha (Jävligt lustigt av dig att skriva så), du fick mig precis till att ALDRIG köps hund.

Varför en pudel? Trodde du skulle ha något coolare och manligare?

2006-01-08 @ 12:26:24
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback