Plågis is history...

Då var det gjort!

Halva mitt ansikte känns som en vaxdocka, då jag promt ville ha påfyllning av bedövning!
Jag vet ju hur de lurar en på bedövning, de sprutar in lite blått, säkert utspädd, och ändå isar det.!
Trots min dubbla dos, så kändes det som om borren gick genom tanden upp i hjärnroten.

Jag låg med en hel arsenal i munnen av sugare, borrar, tandläkarbröst & lasrar!
Tandläkarna konfererade om en sekund, om att de skulle ha en Patient efter mig som är såååå jooobbig!
Då fnittrade jag till, och tandläkarna tyckte mitt fnitter var så roligt att de vek sig av skratt.
Han kommer tydligen varje vecka!
Antingen har han så mycket pengar att byxorna svider, eller så är han bara ovanligt dum i huvudet.
Oavsett pengar, vem i hela helsingland sätter sig hos plågis av egen vilja?? SÅ gott är inte bananlack!

I alla fall borrade dem, och hon frågade om det gjorde ont.
Jag skakade på huvudet så att tårarna flög åt alla håll.
När jag slappnar av, har jag förmodligen svimmat…..macho-Fralle i en låda!
När allt var klart, och tandhygienisten hade tryckt ut 5 liter blod ur mitt tandkött, fick jag skölja!
Skölja is the shit, då vet man att man är klar!

Sedan var det dags att gråta & skaka igen då det var dags för betalningen!
Hon skinnade mig på mina sista sparpengar!
Vilket rov!
Bah!

Det borde i alla fall ingå en gratis tandborstning på plats av tandläkaren. Precis som när man klipper sig, då får man ju tvätta håret!
Och med det hutlösa rån-priset borde tandblekning också ingå! + en resa till Chad!
Det är nästan så man skulle dra ut alla tänderna och käka lin-soppa resten av livet!
…eller milkshake i sugrör!



I kväll blir det i alla fall fest.....

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar bananlack!! Vill helst ha dubbla doser!!! Men så jag ju som jag är också..

2006-01-13 @ 13:55:22
Postat av: Frallan

Bananlack är få förunnat, mer BL till oss dödliga!

Postat av: Sanna

Duktig pojke!!!
Trevlig helg, hoppas du kommer att blogga lite??

2006-01-14 @ 10:43:25
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback