Morgonstatus

Kände efter när jag vaknade hur mina tänder kändes, och de kändes efter omständigheterna ganska välvbevarade! I går isade de under hela festen, och jag vet inte hur många gånger jag försökte få i gång samtal om min plågosama tid hos tandhygienisten! Desvärre verkade detta ämne inte lika intressant som tex: att min kära kusin kommit hem från U.S.A.

Det var en trevlig tillställning med grymt god mat, många skratt och mycket värme!

I dag är jag dock en smula trött och disorienterad, och min pudel krafsar rivmärken på mitt ben för att hon vill  gå ut!  Vissa dagar ( se: denna dag) önskar jag nästan att hon vore en katt, som kunde ta hand om sina affärer i en låda! Men icke, här skall ut i äcklig smog, bittert regn och +2 grader!

Nu blir det nog några timmar framför TV´n, sedan skall syrran ha kalas och då skall party-fejset på igen =)

God Morgon Bloggland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback