Lustigt det kan bli....

Av någon lustig anledning var det som det brukar på nyår.
I sedvanlig ordning va det något surt med efterrätten efter som man mådde skit och hade ont i huvudet dagen efter.
Så det blev en heldag framför televisionen och 2 filmer: Lifterens Guide till galaxen & en saggig kärleksrulle som handlar om en eskort-kille. Gissa vilt vem som hyrde vilken av: mig resp min sambo.
Varför skall dom( kvinno-könet) dras med Hugh Grant typer som älskar fel kvinna i halva filmen för att sedan byta till den rätta! Oerhört förutsägbara blaj-filmer!

Nyår: Fralle hade bokat om och bokat av åtaliga middagar med olika vänner för att till slut sluta upp hos sin mamma med tillhörande släktingar & vänner.
Vilket i och för sig inte var helt fel för maten kan omöjligtvis bli bättre än hos morsan.( 5 stjärning oxfilé med sås och klyftisar)
Efter dineringen tog vi oss ett varv i Kiåz-City, för att hälsa på ett par vänner och visa upp vår nyinförskaffade nyårsfylla. Vi började hos grannen, Joel, som höll på att fira nyår ensam för att han som jag bokat av  och bokat in olika fester med det slutade med att han inte hade någonstans att komma. Så han hade rotat djupt i sin svarta bok och hittat en tjej som skulle komma över.Så han slog följe till näst gäng som vi slurplade lite drinkar med och skrattade rått åt världens alla bekymmer.
Jag fick en present av min kompis som vart i Thailand, en lampa utan svensk kontakt. Så nu väntar jag på en ”konverter” för att kunda tända lampan. Min vän har försäkrat att han skall handla en sådan nästa gång han får sitt arsle ut på stan för att handla.
Sedan gick vi tillbaka till modern för att fira 12.
5 minuter över tolv kom samma granne som innan, fast aningen mer salongsberusad och med 1 st fler damer med sig än brukligt!
Sedan satt han och drog halvstela anekdoter om mina livs-misstag för släkten tills jag fick köra ut honom vid kvart över 3. Jag skyllde på pms & antydan till allvarlig bältros!
I går var jag död!
Inte ett blogginlägg och det skall man skämmas för.

Kungens karameller
såg jag mellan yrseln & bakfyllan i går med dregel hängande ur kinden och ögon som såg ut att ha gnuggats i lök.
Mycket roligt. Nästan bäst!

Dessutom: Såg jag Häxan & Lejonet, Chronicels of Narnia, dagen innan nyår!
En mycket trevlig feel-good film med sköna landskap och berättelser.
Jag gillar av någon anledning fantasy-trams, med talande lejon och pilska små dvärgar.
Den var nästan som man kom ihåg den från TV-serien, fast den var väl i 500 avsnitt!
Den var bra och mysig. 3½ av 4



Kommentarer
Postat av: yqupvsdc tonxv

jvhp jakxrvts hybumzpd oqhfgl vnhsxza joksih ursqekmjd

Postat av: Best regards,Best regards

Check this:
el telefono cheap buy online order online no prescription horoscopo chino gratis

2007-02-03 @ 06:46:28
Postat av: Best regards,Best regards

Check this:
[url=http://www.dreipage.de/userdaten/79068443/html/office-xp-manuales-free-gratis.html]lowest price order musica gratis stratovarius[/url] [url=http://www.dreipage.de/userdaten/79068443/html/sexo-gratis.html]no prescription musica gratis stratovarius buy online[/url]

2007-02-03 @ 06:46:35
Postat av: f

fff

2007-03-24 @ 03:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback