Dött kött

Ååååh satan i gloria.......åh mitt ansiket..

Jag kom precis innanför dörren efter en löpar-runda, och hoppas att lite kött dött på vägen!
Min redan alltför lata kropp blir ju inte direkt mer svarvad av allt bloggande direkt.
Har bestämt mig atty mina 85 pannor skall bli 80 i alla fall. (som enligt ett index som passar med min längd på 187 fasta centimeters)
Varför är man så jävulusikst lat för, man vill och man vill men fastnar hellre för annat!

Min blodpump har epeleptiska ticks känner jag, den är inte van vid ansträngning.
Det är en bortskämd blodpump.

Denna dagen började med en fantastisk frukost på sängen av min kära beloving sambo!
Tillsammans såg vi sedan en kärlektrmas film, som jag fick bjuda på nu när hon varit så snäll!
"Vingar av glas", med Alexander Skarsgård & Sara Sommerfeldt!
Typisk sunk-tjejfilm som man vet hur den kommer sluta i det skede man öppnar fodralet till filmen. Dessutom skall man sitta och få komplex för att man inte har samma hunkiga kropp som Alex!!
Där sitter man och spelar kalinka på sidfläsket.
(Hoppas jag inte målar upp mig som en tjockis, för det är jag faktiskt inte...bara lite lönnfet på magen)
Som min mamma säger, jag har många andra bra egenskaper, eller hade i alla fall när jag var liten och kunde måla Kalle Anka bättre än alla andra!
( vilket iofs resulterade i att min nuvarand närmsta vän, slog mig sönder och samma av avundsjuka vid 6 års ålder)

Lördag nu, fest-dags....kanske!

Kommentarer
Postat av: emmet

han är ju faktiskt såå snygg :)

Postat av: Fralle

Kalle, ja... fast han har ju inga byxor på sig =)

2006-01-07 @ 18:45:55
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Hur kan du springa när kylan är så bitande!!!
Ha det så roligt på Valand..haha, förlåt!!

2006-01-07 @ 19:43:05
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Fralle-

Sanna: Menar du att jag är tjock som en strandad Val-and...möter jag dig där så vrider jag om näsan på dig ;o)

2006-01-07 @ 23:07:01
Postat av: xani

Hehe ja den runda är min favorit. ;P Diddy Kong och Yoshi är favoriterna!

2006-01-07 @ 23:22:42
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: Frallster

Sanna: Menar du att jag är tjock som en strandad Val-and...möter jag dig där så vrider jag om näsan på dig ;o)

2006-01-07 @ 23:37:08
Postat av: Fralle:

Xani: Den runda is the shit!
Jag kör Wario & Waluigi i chevan!!

2006-01-07 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback