Börje, my man...

Det skrivs i Aftonbladet flitigt om den nya pensjis-dokusåpan ”Stjärnorna på slottet”

I dag skrev dem att alla andra deltagare var rädda för Börje Ahlstedt!?
Vuxna människor, människor som nått mognadens gräns för längesedan, och som nu bör ha mer livserfarenhet än flertalet människor i detta land.
Rädd för Börje??
Börje är ju ”Rövar Kungen” Mattis, Ronjas pappa!!!
Han är den stackars farbrodern i ”Trekronor” som har en hamburg-hak!
Han är ju för fan, Karlson på jävla taket!! ( Dubbad röst iofs, men ändå)
Ni borde skämmas gamla människor, och säga att ni är rädda för honom. Han är kanske speciell, men han har uträttat mer än någon annan på det där slottet.
Dessutom gjorde han det lidligt att se ett avsnitt utan att injicera sig med adrenalin!!

Jag gillar Börje, han är konstig och frän gubb-farfar!

Nu är det Måndag igen, och livet börjar på nytt igen….

Sedan vill jag av egen fri vilja, inte genom mail-påtryckningar och telefon-flukteri, hälsa till Tessan & Karstad-Chicksen up-there!!!
Yo Go!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Einemark

Vad är det här nu då?

Här kommer man tillbaka från en långhelg och har blivit trakaserad på nätet?! =)

För det första vill jag säga att jag medvetet måste räkna fel ibland för att inte förstöra min hunk-image och myten jag har byggt upp!

Och för det andra så jag har sett Therese äta råa danska tomater i en livsmedelsaffär medan hon handlade....jag har kassörskan som vittne! ;-)

2006-01-09 @ 09:27:24
Postat av: Fralle -

Är det sant Therese!
Fyyy dig.....smågodis är OK, till och med de inlagda vitlöksklyftorna men Danska tomater....

Postat av: Therese

Ljug inte Joel!! Jag frågade efter bankomat!!!!! Sedan så tog kassörskan betalt för tomat!!! Det rådde lite lätt språkförbistring på vår trevliga namarkssemester (som också innehöll en påkörd katt om jag inte minns fel)

2006-01-09 @ 11:26:58
Postat av: Frallan

Måste bara översätta för min dyslektiska vän: Danmarkssemester skall det vara!
Den innehöll också en stor Gren som jag och Jalle besteg....HEHE

2006-01-09 @ 11:45:16
Postat av: Therese

Ljug inte Joel!! Jag frågade efter bankomaten och fick betala för tomater!! Det rådde viss språkförbistring under den Danmarkssemestern. Om jag inte minns fel inbegrep den även en överkörd katt... Men det kanske vi har "glömt"?

2006-01-09 @ 12:25:56
Postat av: emmet

är verkligen Mattis med? den vill ju jag se. hejja pensjisar. Är han lika "lurvig" som han var "då" ?

2006-01-09 @ 14:48:52
URL: http://emmet.blogg.se
Postat av: Fralle -

Nja..han är lite mer grå nu, eller snarare vit!
Men han rockar....

2006-01-09 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback