Beck

Jag är storkonsument av Beckfilmerna!
Jag har nog sett alla minst 2 ggr.

Det var till min stora glädje jag nu fick höra att den nya filmen Beck – Skarpt läge går upp på BIO den 30 Juni!...

Det är många som irriterar sig på mångfalden Beck filmer, men jag tycker dom är mysiga! Sköna bakfylle-rullar med min favvo Persbrandt som hårdkokt snut!
Bättre kan det nästan inte bli!!!

Lägesrapporten då, jorå... min hals är fortfarande dassig och jag känner mig ganska så ynklig faktiskt!
Orkar nästan inte ens blogga....hjälp jag måste vara sjuk!


Kommentarer
Postat av: Einemark

Festfixar-Rapporten:

Jag bränner allt krut på lördag!
All mat och alla sötsaker är bestälda!
Sitter just nu och plockar ut musiken som skall liras! =)

I samarbete med Svenska Spel kan jag även presentera följande odds angående sannolikheten för slipsbärande på manliga individer;

Löken Odds: 0,75
AK Odds: 1,00
Fralle Odds: 2,5
Raggesnusk Odds: 5,00
Ramström Odds: 100,00

Det finns även sido-bet angående om Löken har låtit tillverka en egen slips med trycket: "Det är JAG som har gjort smörgåstårtan" Odds: 2,00

MVH //Spelledningen

Postat av: Einemark

Festfixar-Rapporten:

Jag bränner allt krut på lördag!
All mat och alla sötsaker är bestälda!
Sitter just nu och plockar ut musiken som skall liras! =)

I samarbete med Svenska Spel kan jag även presentera följande odds angående sannolikheten för slipsbärande på manliga individer;

Löken Odds: 0,75
AK Odds: 1,00
Fralle Odds: 2,5
Raggesnusk Odds: 5,00
Ramström Odds: 100,00

Det finns även sido-bet angående om Löken har låtit tillverka en egen slips med trycket: "Det är JAG som har gjort smörgåstårtan" Odds: 2,00

MVH //Spelledningen

2006-01-26 @ 13:07:40
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Frallan

Shit...ska man ha slips på sig...då var det tur att jag hade kvar dressman-presentkortet ändå. Får man ha dressmanslips på kalaset...??
Löken har ju för fan slips när han sover och 2 när han ligger(se sex), det är ju inget att beta på!

2006-01-26 @ 13:17:18
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Gloom

Nä, nu får du gaska upp dig grabben!!!

2006-01-27 @ 08:13:06
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Danne

Persbrant är stenhård! Sen är ju självklart alkisen (Beck's) granne jävligt cool!

Kurios: Intressant att det blev "Beck's" i en alkoholistbeskrivning.

2006-01-27 @ 09:20:29
URL: http://dustyrogers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback