Vansinniga man

Det blir mindre och mindre blogging nu!
Anledningen: Liv!
Inte Håkan Liv, utan mer liv i den meningen att jag jobbat, umgåtts och vilat i större utsträckning!

OS i Turin har börjat!

Såg sammandraget i går och häpnades av den lilla historian kring OS i Lillehammer 94. Bråket mellan Tonya Harding och den där rikemans-Nancy!
Tonya blev så förbannad över att ha en landsmaninna som överglänste, att hon helt sonika hyrde in en andrahandssorterad invånare till att klubba ner konkurrenten med ett järnrör!
Hon fick således inte mottaga något fair-play pris 1994.
Tänk att vara så ung, och så hatad!
Nästan som Darin…

Annars funderade jag på sporten Skelleton!
En kälke som rusar fram i 100 km/h med endast hårda isväggar och din hud som skydd.
Tänk er den förälder som  tar med sin lilla grabb på en ny idrott med motiveringen: Nu skall du få prova på skelleton, gör du en miss så dör du.
Hej och hå vad det går…

Jag har aldrig förstått människor som vill göra vansinniga grejer.
Typ Hoppa bungyjump, romerska ringar, hoppa fallskärm och pissa på tågledningar.
Einemark, min vän från förr, är en sådan man.
Han vill göra helt vansinniga saker.
Han har dessutom inga TV-kanaler, enbart av den anledningen att hitta på nya saker som kan göra hans liv mycket kort.
Hey man, vad är det för fel på aktiviteter som svälta räv, måla staket & plockepinn??
Varför vill man hoppa ut rån ett flygplan med en fetto-tygtrasa som livlina, du vet ju ändå att du kommer ned förr eller senare….
Men ingen vet vad som händer i Svälta räv…( jo förmodligen att jag slår dit chunky ass to hell)

En soffpotatis har talat…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback