Otrogen...moi?

Shit man!

Man är borta en dag och så tror mina bloggers att man börjat plundra gravar och är otrogen mot bloggen!
Icke! Vad skulle jag vara otrogen med...en dagbok??

Jag har bara oändligt mycket på jobbet och det gör att man inte hinner skriva så ofta som de perioder då man har mindre att göra. Sedan känns det ju i bland ganska meningslöst att skriva då man inte har något att säga! Blogg skall ju vara en kanal där jag kan skriva av mig av saker.

Jag kunde ha skrivit i går tex: Nu sitter jag på jobbet och ringer butiker. Jag pratade med Maud i Abborträsk och hon lät som en kratta. Nu skall jag drick kaffet som smakar bajja-majja men det finns inget annat kaffe...typ!! Det är ju varken kul att skriva eller läsa!
(sedan kan iofs jag tycka det är lite trevligt att läsa andras betraktelser av vardagliga ting, men jag tycker inte det är så kul att skriva om det!

I går klippte jag mig dock hos en fransos som är billig under Mölndals Bro!
I klanen Classon har vi broderat på väggarna att "billigt är bra, men gratis är bäst", så valet föll sig naturligt.Dem har inga tvätt möjligheter av hår där, så jag drog en snabbvask i handfatet på jobbet.
När jag torkade mig på handuken tänkte jag på oddsen av att av 30 personer som använder toaletten, så måste ju minst 1 nuddat handuken med snoppen.

Jag måste sluta tänka så....

Fransosen är skön, han pratar så knackigt att det blir en blandning av franska & svenska( och kanske en smula Holländska?), och att varken fransmän eller svenskar skulle kunna förstå ett ord.
Jag som haft samma frilla sedan jag var 13, sa bara "Det skulle vara kul med en trendig frilla, något nytt"
20 minuter senare såg jag ut precis som vanligt.
betyder det att min frillis äntligen kommit i kapp tiden, att jag har en trendig frilla som får kvinnorna att tjuta av lustar!
Knappast.
I och med att jag inte hade ett enda " Baguette" eller " Sackregöööö" i min frill-beskrivning, så fattade han förmodligen inte ett jota!

KD-Chicksen: Jag har mer eller mindre bloggat sedan oktober varje dag. I bland behöver man paus.
Och jag är ju inte 4 personer som ni är! Blogging skall komma naturligt...som en förkylning ungefär. Man vet inte att man ska nysa förrän precis innan. ( Bah, fan vilken usel liknelse, men även påven har hudbristningar)

Notis: GE- Galan på TV. När torr-tuffe skånepågen Patrik Ekwall på TV 4 säger GE-Galan, låter det som Gay galan.

I morgon är jag borta hela dagen från datorer så vänner, hav förströstan, love you alla och "Have a nice day"

Kommentarer
Postat av: Danne

Vi vill ju bara se dina textverk som vi så innerligt längtar efter!

Postat av: Fralle

Haha...tack kompis!

2006-02-02 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback