Monday made in slask!

Jag vet inte vad som är bäst!

Att jag vaknar till av att ploghelvetet drar förbi fönstret vid 4, och sedan inte kan somna om….eller att det ligger 40 centimeter nyproducerat slask överallt, eller kanske att bilturen går på ringa 35 minuter och att jag måste upp till farsan på den högsta toppen i hela Mölndal för att lämna min bruna pudel.

Måndagar i all ära, men sämre kunde den inte börjat. Jävla kolikbarn vad jag är trött på snön & slask!
Det var ett fylleslag utan dess like i fredags så lördag & Söndag gick åt till att kurera sig!
Min största bedrift i söndags var att köpa snus på Kvantum. Jag kände mig paranoid på frukt & grönt avdelningen, det kändes osm om alla tycket jag såg ut som ett ras.
Det gjorde jag…
Min största bedrift på Söndagen var att inte sova bort HELA dagen
Jag vaknade vid 10, gick ut med hunden, åt frukost och somnade i soffan vid 12. sov sedan till halv 4 och kände mig inte det minsta utvilad!
Sedan åkte jag till Coop och köpte 2 slangklämmor och dasspapper.
Jag har nu druckit orimligt mycket alkohol 3 helger i rad, vilket motsvarar i min räkning en årskonsumtion.

Min lever…

Veckan bästa
: Frölunda V.S Brynäs i kväll LIVE!!!
Veckans sämsta: Slask, slask och jävla Brunei-slask!
Glad att det inte var jag: Som ritade karikatyren på Mohamed, hade mycket väl kunnat vara jag!
Måndags missar-jag-jävlar-i-min-låda:Prison Break, Shyfferts nya program på 5:an, C.S.I
Veckans vuxen poäng: Min sambo hävdar att jag börjar få manliga svarta strån på under-armarna ( Jag saknar dock bröst behåring, men jag kommer väl dit. Min far har en sedvanligt grönskande matta på bringan)

Kommentarer
Postat av: Danne

Otroligt beundransvärt av dig att åka till Copp för att handla slangklämmor och dasspapper!

Postat av: Frallan

Let´s face it, jag är ingen Donald Trump....tar alltid byggkassan för max 10 varor, då går det undan!

2006-02-06 @ 12:42:39
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Einemark

Fralle! Din TV-Nörd! =)

Får jag lägga upp bilden på dig o tanten i min blogg? :-D Du vet den där gången vi var ute.....jag tror många hade velat se den! =)

2006-02-06 @ 14:24:24
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Fralle

Käre Eine, jag kan ju inte hindra dig. Men jag har ju en rätt osmickrande bild på dig med gröna-glasögon & Sid Justice tröja i storlek Svin-tajt, bara så du vet =)
TV is the shit, du missar Prison Break mannen, bättre än Lost!

2006-02-06 @ 15:14:39
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Danne

Bye the way.
Jag har bytt bloggadress - se länk.

2006-02-06 @ 19:21:04
URL: http://writers-edge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback