Fis...

Varför fiser man?

Något jag undrat länge!
Det fyller liksom ingen funktion, man pressar odör ut ur mumindalen, det luktar illa och sen ligger det bajspartiklar överallt.
Jag förstår inte varför vi gör det….

Det är väl sådant man tänker på när man sovit 4 timmar, är allmänt odräglig och hatar nästa person som visar sig oavsett vem det är!
Klockan 20.00 i kväll har jag planerat in lite lycka i alla fall, lägg-match mot slovakien!
Jag har aldrig sett en svensk läggmatch innan så jag har höga förväntningar. Många tankar!
När lägger dem sig.
Hur lägger dem säg
Och när får jag gå och lägga mig!
Och när ska Per Gessle skaffa ny frisyr?

Hur fan kan man vara så dum att man går ut i press om en läggmatch. Det håller man för sig själv och spelar förvånad efteråt!
Förlorar Sverige i kväll, slutar ”Bengan” som lökskalare på en baltisk prostitutionsfärja…och det närmaste han kommer Hockey är den puck som Svenska Hockey Förbundet tryckt ner i svalget på honom för att han skall hålla sina värmländska floskler i shack!

Jag har kvalités tid med min Pudel Troja i dag, då min sambo skall på viktiga möten…
Då skall vi se på Big Brother, Troja loves BB!
Hon är mysig och krullig Troja, men hon snarkar som en hel stråkkvartett…
Då petar jag med tån i hennes mage så hon skall vakna, hon hämnas genom att bajsa på min matta!


Kommentarer
Postat av: Einemark

Helt rätt med en läggmatch idag!

Schweiz ska vi möta i kvarten! Ett bra lag måste även kunna förlora snyggt!

Inget annat lag förlorar på om Sverige lägger sig. Vi kan bara vinna på det!

Jag hade lagt mig med en gång!

Postat av: Frallan

Gå och lägg dig!
Vi kommer få pisk av Schweiz i kvarten...

2006-02-21 @ 16:01:46
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback