P.A

OBS VIKTIG INFORMATION

Det kan vara så att en person som går vid namn Einemark, kommer att hävda vissa osanningar om en viss Varbergsfylla här på bloggen. Jag vill bara poängtera att om så är fallet, skall det tas med den största nypa salt som tänkas kan. 

Det var en skön tripp med moi, Eine & Löken som skulle på 25-års fest.
Varberg var destinationen, och vår tillfälliga hemvist Eje-majas gård. ( Som på brakfyllan blev Krösa-Majas gård, taxin hittade inte den adressen) Ana-Lucia som ägde gården var nog den trevligaste och varmaste människa jag träffat, jag blev gråtfärdig så fort jag skulle tala med henne.
Meier ( festens 25-åriga huvudperson) som lurade i oss att han hade ett visst inflytande, tog med oss till varbergs kurort för bad! Vi blev bortmotade i ingången och blåsta på bad-konfekten av en person som Meier referade till "lösaktig slyna" resten av kvällen.

Sedan öppnades nödraketer/lysraketer på löpande band principen på Krösa-majas, som en form av förfest aktivitet.
Klockan 6 ringde Meier och skällde ut oss för att vi alödrig kom på festen. Vi skyndade oss i väg för att på festen bemötas av en samling på 7 män som satt och smuttade på bjud-ölen!
Andreas a.ka "The lök-meister"  som är en kvinnokarl ( i den bemärkelsen att han gillar kvinnor, inte för att han klär sig som en)
var mycket besviken av uteblivandet av kvinns, speciellt då en kvinna erbjudit älskog tidigare på kvällen...gratis!

Fortsättning följer


Kommentarer
Postat av: Einemark

Hallå Fralle. Nyktrat till ännu?

Jag hade roliga bilder på kameran när jag kom hem...tänkte lägga upp dom i bloggen snart ;)

Postat av: Fralle

I bet you do!

Är fortfarande trött, och det är tisdag...är det ett ålderstecken?

2006-12-05 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback