P.A Part II

OBS VIKTIGT MEDDELANDE
En herre som går under namnet Einemark, kan komma att publicera bilder, manipulerade sådana i photo-shop, påvisande en viss bloggares festhelg i Varber. Dessa skall inte tas på allvar, utan helt enkelt glömmas bort inom 2 minuter.
Tack för erat samarbete.

Del 2.
 Som sagt inga kvinnor, däremot fanns en lastvagn som jag och Löko-Loco hade väldigt kul med, samt kom på en ny sport med. Kast med medelstor lastvagn. Jag tror att jag vann, men visar målfoton annat är jag inte sen att ge med mig.
Det blev en våt afton innehållande bland annat 1 mordhot på mig & Eine. En kille som vi kan kalla M, ville mörda oss med berått mod, då vi påstods ha baktalat denne M. Vi ignorerade detta och kastade glass på honom när han sprang hem.
Sedan blev det taxi till staden. Det visade sig rätt snart att taxiföraren inte var taxiförare utan vän till någon.
Jag fick aldrig i hop det där på plats, jag var mest chockad över att taxichaffisen körde oss gratis.

Sedan blev det dessvärre svart.
Vi satt inne på en svindyr krog, där vi tyvärr inte åstadkom så mycket festligheter.
Vi pratade allvar, och jag lyckades bryta mig in på en låst toalett, efter mina behov, fattade jag varför den var låst. Det fanns ingen fungerande spol-mekanism.
Det är sådana tillfällen man får lite panik när 10 svinfulla varbergare står och bultar på dörren...med artighetsfraser som ÖÖÖÖÖÖH....FAN GÖRU.......
Jag försvann med ilfart i väg.
Haha.

Sedan tog vi en taxi hem, även här lyckades Eine stoppa en taxi som inte ville köra oss hem. Kanske mest för att det var en polisbil och inte alls en taxi. Och tur var väl det då kära undertecknad inte var i speciellt gott mod att ha diskussion med statsmakten just då.

Löken hittade lösningen i from av svarttaxi. Våran räddare tog oss till Lasse-Majas vandrarhem.
Jag utnyttjades på rummet av mina båda vänner, och kamerablixtarna stod som blixtar från himmeln.
Jag somnade på 54 sekunder men vaknade ganska raskt då Löken ramlade ur sängen. Mitt i denna alkoholisering, hade jag ändå kommit i håg att hänga in min kavaj på en galge i garderobe.
Vissa har det medfött, jag har det inte, jag är så sjukt imponerad av mitt eget pedant-skap.

Sedan sov vi nästan hela söndag, och åkte hem med gott mod.
Det var en rolig helg, med två roliga personer...och jag!

Until next!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har skickat mail till dig. SVARA!!!!!!!!

Postat av: Fralle

Jag har inte sett något mail från dig!
Prova igen!

FRALLE

2006-12-05 @ 11:00:58
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Hannah

Just det Fralle, svara på dina mail!

2006-12-05 @ 13:29:39
URL: http://www.kdchicks.blogg.se
Postat av: FrallaN

Har jag gjort nu, oh ni matchmakers där.
Min klient har tyvärr gjort sig oanträffbar.
Men jag återkommer med besked inom kortum!

2006-12-05 @ 13:40:18
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Hannah

Tärningen är kastad...

2006-12-07 @ 09:19:15
URL: http://www.kdchicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback