Julgaser i magen

På gamledar har jag haft mycket julegaser i magen min!
Det kan vara all den förbannade skräpmat som jag lurar mig själv att äta, måste bli bättring på den fronten. Varför är fett gott?
varför kan inte en morotspaj vara lika gott?
Man kan lura sig att det är gott med böngroddar och linser, men det är det inte. Det är skitäckligt.
Fett ÄR gott....därför vill man äta det!

Det roligast är när man "hör på stan" att småkisar tycker ren sprit är gott!
Låt mig vara tydlig, ren sprit ÄR inte gott. Whiskey är gott. Men ett glas fulsprit, som inte smakar annat än rakad bäver, smakar gungstol!
GT är gott, bara Gin smakar måsfjäder!

Där blir mycket gott/inte gott ställningar man tar så här innan julborden förstör den annars så slimmade midjan! Klapparna är i alla fall klara nu, och min plånta gapar tom. Men vad gör väl det, det är bara jul en gång om året!


Kommentarer
Postat av: Therese

Linser är jättegott!!! Igår åt jag morotsbiffar som inte var helt fy skam.. Jag ska ta med mig boken "Extra allt" av han som gjorde supersize me hem till dig i jul. efter det vill du aldrig äta MaceDonken igen, det kan jag lova...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback