Etta, tvåa....hörs jag

Tack Glooma-aset för din fina bild på "mig!" iförd kasslernät.

Nu verkar blogg.se funka igen, och jag som inte har något att säga!
Typiskt!
Här kommer lite almänna funderingar:

Funderar på att ta mig till Mölndalsvägen i dag och ta lite katastrofkort, eller ordna en "svenska kändis resor" för lättlurade litauer, och låta dem bevittna det fasansfulla vatten som långsamt kväver Mölndal-City.

Det här med Fuglesand verkar stort. En hel halvsida om hur man skiter i rymden. Spännande.

Nämen...oj...det regnar...så sällsynt...fram med snorkeln, här ska skivsamlingen räddas!

Är det förnedrande att sopa ner brödsmulor från bordet ner till golvet? Många kring mitt fika bord tyckte det. Jag anser ( och det är det viktiga) att jag skapar arbetstillfälle. Städpersonalen ska väl ha sitt? Jag kan ju inte beröva dem på arbetstillfällen genom att slänga smulorna själv.....
Jag tänker minsann på andra!

Jag är nog  tröttast av alla i dag. Måste ta mig till jävla synsam och göra ett terminal-glasögonorm-test.
Sandra fyller år på Torsdag, hon älskar sin födelsedag, hon älskar presenter. Jag älskar att ha ångest inför detta. Vet fortfarande inte vad som skall bli födelsedagspresent och vad som ska bli julklapp. Lotten får avgöra.

***lottdragning***

Frånvarande kontrollant: Lusen, den rättrådige men beslutsfattiga.
Frånvarande sexig värdinna. min lätt runda farbror i sin 18 åriga dotters sarong.

Nu vet jag, det får bli den i julklapp.
Lotten har sagt sitt!

Kommentarer
Postat av: Gloom

Hämnden kändes ljuv kan jag meddela!!!

No, I do not smell like cheese...

Postat av: Fralle

Hämnden är alltid ljuv, det roliga med hämnd är att den kommer när man minst anar det. Sova med ett öga öppet broder, cause Fralles gonna shake your rattle baby!

2006-12-15 @ 11:23:32
URL: http://fralle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback