SURT sa indianen....


Hockeysäsongen slutade på sämsta tänkbara sätt, Färjestads kaffelatte-snattare tog hem SM bucklan.
En vidrig bild på äkta paret Jehovas-ledin & Emil "pubisfejset" Kåberg, indräkta i guldfärg i Aftonbladet!

Grattis Färjestad, jo jag är "man enough" att säga det, fast ni är inte värda det. HV, Frölunda, Brynäs...alla andra var värdiga vinnare...jo förresten, Jönsson var värd det & Hållberg...men Färjestad har för många vidriga spelare att inte ens deras mödrar jublar!

Glömde av att målaren skulle komma i går och fixa fuktskadan, nu är han säkert bra lack!
Men tur var väl det för jag hade inte producerat en tillräckligt bra lögn om varför jag inte hade skrapat taket fast jag lovat!

Bah...en sorgens dag, orkar inte blogga!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar att du har lika dålig framförhållning som jag har..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback