Spela hockey bonnjävlar

Fan, det ser mörkt ut för Indianerna!
3-2 i matcher för Jönsson och hans män!

Tack Joel för biljetten i går, det var ett mökta tryck i borgen, trots att jag klankat ned på den förut!
Men jag vidhåller att Scandinavium känns mer "på riktigt" med jumbotronen, alla kommer in före match och inte i i 1.a perod paus, korv i pausen....men trycket var aningen fetare i borgen!

Jag brände min hand på korvgrillen utanför arenan, det svider i dag!

När Big-Moma-Ledin blev utvisad var det en kille som var nära att hoppa in på utvisningsbåset, han var mäkta förbannad och ville prygla Ledins fejs! Ledin visade med en gest hur supporten måste varit "på flaskan", då trodde jag denna vansinniga man skulle explodera av ilska!

Bra match, men jävligt sur förlust!


Och så har en kärringjevel klagat på att vi spacklar för högt.....HUR FAN KAN MAN SPACKLA FÖR HÖGT!
Jag ska spackla igen kärringens trut!
Nu blir det renovering.....
IGEN!

Kommentarer
Postat av: Therese

Spackla för öronen istället så slipper hn ju höra något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback