Kjell my vatoz-locos

Aftonbladet i dag:
Kjell Bergqvist sågar Ingmar Bergman.
  I Singapore gav han den lokala pres-sen sitt omdöme om Sveriges mest kända regissör.
  - Bergmans filmer är pretentiös dynga, säger han.
   "Det är väl en promille av svenska folket som tycker att hans filmer är något
  att ha.

**********************************

Då var det inte bara jag då, Kjell B är kungen.
Har ni försökt se 7:e inseglet någon gång, prova det så får ni se vad jag snackar om!

En välsmakad Caesar-sallad i dag, måste tänka på badbyxorna i sommar.....
Fast egentligen vill jag ha fettig mat, det är godare!

Kommentarer
Postat av: Einemark

Har du någonsin sett en hockeymatch i Frölundaborg Fralle?? Eller är det så att du inte vet vad du snackar om nu igen?? ;o)

Har dom bättre is i Sakndinavium eller vad är det?? ;-p

Postat av: Frallan

För din kännedomsskull kan jag avslöja den för din del extravaganta nyheten att Scandinavium är en större arena! Det får således plats mer folk och kan bidra till större stämning!
För att återigen uppdatera dig på områden som du saknar all kompetens inom kan jag erinra mig att isen smälte senast Frölunda hade en "stor" match i borgen!

And thats the bottom line...playah!

2006-04-10 @ 15:50:00
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Einemark

Det är det som är lite roligt, att du klagar på saker som du inte vet någonting om :)

Varför klaga på en hockeyarena man inte vet någonting om? Nej, den tar inte lika mycket folk som Skandinavium men trycket blir omänskligt eftersom folket kommer så nära isen.

Frölundaborg är en RIKTIG hockeyarena som är byggd för att lira hockey i. Skandinavium är en stor utsiktsplats där man får sitta med kikare på läktaren för att se pucken. Enda fördelen är att det går in 3000 pers mer :-p

2006-04-10 @ 16:10:38
URL: http://einemarken.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är det som är lite roligt, att du klagar på saker som du inte vet någonting om :)

Varför klaga på en hockeyarena man inte vet någonting om? Nej, den tar inte lika mycket folk som Skandinavium men trycket blir omänskligt eftersom folket kommer så nära isen.

Frölundaborg är en RIKTIG hockeyarena som är byggd för att lira hockey i. Skandinavium är en stor utsiktsplats där man får sitta med kikare på läktaren för att se pucken. Enda fördelen är att det går in 3000 pers mer :-p

2006-04-10 @ 16:13:10
Postat av: Anonym

Det är det som är lite roligt, att du klagar på saker som du inte vet någonting om :)

Varför klaga på en hockeyarena man inte vet någonting om? Nej, den tar inte lika mycket folk som Skandinavium men trycket blir omänskligt eftersom folket kommer så nära isen.

Frölundaborg är en RIKTIG hockeyarena som är byggd för att lira hockey i. Skandinavium är en stor utsiktsplats där man får sitta med kikare på läktaren för att se pucken. Enda fördelen är att det går in 3000 pers mer :-p

2006-04-10 @ 16:19:22
Postat av: Frallan

Stammar du eller? :-P
Jag vet vad Frölundaborg är, det är en liten sketarena med bara ståplatser....
Det är personer som du som inte kan dra i trådarna ordetligt som får dessa kikarplatser i Scandinavium....isen smälter.....

2006-04-10 @ 17:00:22
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: emmet

åhnej, jag som tycker att sjunde inseglet är lite småcharmig film. Vem är du? - Jag e dödn... Fralle du har helt enkelt inte sett den ordentligt!

2006-04-10 @ 17:21:19
URL: http://emmet.blogg.se
Postat av: Fralle

-hej Bergman vad är dina filmer?
-Dödn...

Jag är ledsen, men jag försökte. Men jag har trots allt en liten förståelse för dem som gillar B(ergman)-filmerna...

2006-04-10 @ 19:44:42
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Du kunde ju lika gärna ätit hamburgare och pommes, vet du hur mycket fett det är i caesardressingen?!

Moi, en glädjemördare!!

2006-04-10 @ 22:19:43
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

Rutinerad som jag är skippade jag dressingen, bytte mot en mycket lätt viktväktar dressing!

Moi, den hårdbantande dandyn!

fast i dag blev det en fet Wallenbergare med skysås!

2006-04-11 @ 07:58:58
URL: http://fralle.blogg.se
Postat av: Sanna

Moi, imponerad!!

2006-04-11 @ 11:39:43
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Sanna

Hörru träben, skriv nått kul!!!

2006-04-11 @ 13:24:03
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Frallan

hÖRRÖÖÖ....jag jobbar, min kamrat är sjuk i dag, så jag jobbar dubbelt...hinner inte...dubbelt upp i morn!

2006-04-11 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback