Oxpytt, städa och pudelfrilla!

Okej!
Gårdagen blev något hektisk vid hemkomst. Jag ville ha snus så badley att jag nästan grät för det första!
För det andra tänkte jag trimma pudel-skapet till hund igen efter att ha agerat maskintvättad-tvättbjörn allt för länge! Efter att ha förlagt pudeln i i djup knytnäve-narkos satte jag saxen i pälsen och friserade en timma.

Då kommer min förtjusande sambo Sandra in och skriker lite halvhysteriskt att vi måste åka till henens mamma "sjuksköterskan" då hon fått en ytterst penibel svullnad under högeröga! Den var knappt synlig vad mina ögon anbelangade men skriker din sambo så skriker din sambo. Då är jag hennes "bääätch"
Detta visade sig sedemera inte vara någon fara, men ett jekla rännande med sambo & bjudkaka blev det i går!
Och jag som redan lider av stress i kubik.

sedan skulle jag fylla på kylaren, dock är min bilkunskap lika ringa som antalet timmar jag tilbringat i lumpen, så det blev en oblnadad glykol-gegga + en några deciliter spolarvätska. Det är ingen hit med spolarvätska i kylar-tjofräset. Det läxade min svärfar upp mig med efteråt.
Han har rätt.
Jag är dum..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback