My Tv-Kväll was ruined!!!

Ingen Kungen & Silvia i kväll på Hey-Baberiba....mycket tråkigt!
I stället så piskade jag som utlovat min reumatiske ex-granne i bowling i 2 serier.
Sedan så fastnade jag av någon anledningn framför "Jordan rättsläkare" som var oväntat bra...jag har sett den innan men då var den ingen 5-stjärnig serie direkt.

Led även igenom Paradise H i går. Fruktansvärt tragiskt med riktigt osköna typer med i år. förra året var det riktigt bra, men detta året ...phu...ta bort! Där sitter ett jobbigt afro-krull och kallar sina homies för "styrelsen"...och brudarna bråkar om vem som visat muffen på vidrigast sätt...snälla vet ni att det filmas??

Dagens Britt-sommar-låt: September - Fallen Angel ( bra med disco-dunk i bowlinghallen)

Mölndal har föresten den dyraste bowling-kiosken i Sverige. Där kostar en kaffe hutlösa 17 kr. Ska man ha bulle till, ja då kan man få hosta upp halva månadslönen och slagsmålet ligger i luften så fort en främling tittar åt min bulle. En burkdricka kostar 12 kr....vet du hur många drickor man får hos min frukt, ägg & godis affär i Lindome för det priset. Typ ett lock...hehe...dem är viserligen från polen och utspädda med loka...MEN ÄNDÅ!

Hade fel på Idol...attans. Till och med Virtanen sågar Jens, i stället åkte Meriem ut och så kommer det se ut. tjej efte tjej ryker. Kvar står fotbolls-Ola och Hot-stoff-Måns och glamrock-Sebbe!
Jaja, Idol är ändå inte lika kul nu när Juryn inte får bestämma.

God natt/Frallan

Kommentarer
Postat av: Fralle -

Vad fel jag hade!!!!
Agnes Vann ju med påmpa & ståt!!


haha så kan det gå

2006-01-12 @ 08:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback