Korv & Lost

Jag avnjöt ännu ett gastkramande LOST-avsnitt i går kväll.
Jag tror det är som i Dallas, att Jack vaknar upp på ett smogigt café i Saint tropez och drömt hela skiten..
Tyvärr har Sandra ( min sambo) tröttnat friskt på dess ingress, så numera avnjuter jag det i ensamhet.
Något som jag däremot avnjöt i tvåsamhet i går, var de välstekta falukorvskivorna med de gourmét-kokta fiber-makaronerna. Min darling är den bästa på husmanskost. Jag är den bästa på att dränka den i ketchup och sleva in den i min mage!

Som honung mot en finsmakar gom som min!

I dag är det torsdag igen och veckorna flyger fram med rasande takt, om 10 veckor är det 2006.
Om 3 dagar skall jag till farbor doktorn....huh**...som skall observera min sargade kropp

/ Franz-Jäger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback