Kompisar where arth touh???

Nu när jag skulle på krog o allt så sjuknar min sambo in, grannskapet sitter och möglar på McDonalds och min egen bror bejakar sin intelligens djupt insjunken i en trött ekonomibok.(studenter tsss...waisting life) Min rödhårige vän bor desvärre i sköldinge och min arbetskamrater har alldeles för många barn för att en utekväll i ölets tecken skulle bli gångbar.
nu skall jag sätt mig själv på krogen, då jag lovat min fader att komma dit och se hans band ( bestående av han själv och min mobbe) 3 timmar & 3 akord.....Bättre än sist, heter dom. Kanske vi får se en spexig naken-chock...=) My dad is a rockstar....in Mölndal-City...
Vad gör man inte för la familia.

Och alla vänner jag ringt för att närvara i afton, och som bangat....må ni få gallsten och misär.

Nu ska loser-frallan sätta sig ensam på en krog.....
Bara i Mölndal, bara i Mölndal

Kommentarer
Postat av: Linus

Det var ju tråkigt att din sambo blev sjuk! Hur hade du det på farsans spelning? Jag får tyvärr meddela att jag blir hemma imorgon, Emilia har 39 graders feber och krupphosta!
Vi hörs!
/Linus

2005-10-30 @ 13:31:21
Postat av: Frallster

Jag förstår.
Vi syns i veckan då Moberg!

2005-10-30 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback