Hej och Hopp!


I går var jag trött och degig så det blev en trevlig kväll i min bäste vän TV´ns tecken.
Såg på "Congratulation Eurovision". Oväntat att ABBA skulle vinna. **yeah right**
Tycker det är lite tönt-varning på ABBA och deras icke existens. Kom igen då jävla stroppar, kan ni inte återförenas 1 enda gång då, så att vi kan få tyst på all rykten om just detta. Alla gamla stjärnor var där, till och med farmor med bas-trumman, men inte ABBA! ***Visa att det finns lite power kvar i er....visa upp era fejs innan erat minne för evigt raderas.

Sedan var det Blade II som jag sett en gång innan, och tycker man om en spännig super-hjälte Wesley Snipes så är det en bra film, gör man det inte så stänger man av som jag, i första reklam pausen.
Trött tråk-action.

I morn är det farbor doktorn som gäller i arla morgonstund.

Hoppas han hittar och botar felen på mig! (om det finns några)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback