Fredag, systemet & Bowling

Äntligen fredag, äntligen och livet börjar på nytt igen!

Efter jobbet blev det ett rutin besök på systemet då bar-skåpet missbrukats hejvillt de senaste helgerna.
Jag nöjde mig med två flaskor vitt. man känner sig lite som en snål-kärring när göbbarna i kön lassar upp lock efter lock med ljuvligt bryggt Öl och en liten virre därtill. Sedan kommer man själv med fattiga 2 flaskor budget-vin. och jag som inte ens dricker vin. Jag har fortfarande kvar öl sen i somras.....borde kanske skämmas** Man riktigt känner blickarna från kassörskan när hon tänker "hej ditt snåle fanskap, erkänn att du gråter när du skiter...erkänn!!!" Då e man bra liten....

Jag är helt övertygad om att de tänker så kassörskorna!

Nu skall jag utöva det härliga kägelspelet, bowling. Där min dryge ex-granne ska få smaka Fralles sluta-snusa-vrede och bli rejält med piskad. Han har aldrig vunnit mot mig, i alla fall inte i min värld =)
Min granne heter Joel. han har en jätte tjock hockey-frilla.....**oj vad han måste få ligga då***

By the way, siar lite om att han Jens åker ut ur Idol i dag. Han har ingen karisma alls, och påminner lite väl mycket om en runsten för att överleva tittarnas dom i afton. Får se efter bowlingen om jag hade rätt....
I always have..

// Frall

Kommentarer
Postat av: mamma och ingrid

Detta var träävligt skrävet har just spelat bowling Ingrid vann med 150 poäng över Anders.Mickael slog sunder 1 bana Tröstar sig med 23 öl. Sandra överaskade räven över isen och Ann-Christin drack upp Andreas vann hela skiten.

2005-10-15 @ 20:14:41
Postat av: Frall

Hallelujah....

2005-10-17 @ 07:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback