Dansa då lilla APA!

NU har jag blivit blåst igen.

Min Granne som jag talat om förut, har nu lurat med mig på ett pass: Body Pump.
Detta är 40 minuters rent plågeri med skivstång. Har jag tur så finns där riktigt många fönster så att folk kan titta in på oss djur och skrika: dansa då lilla apa!!!! **ske någon kastar till mig en jordnöt***

Allvarligt, behöver jag "pumpa" min "body" så gör jag det med god mat och kanske ett par "kalla", inte med ett ångestfyllt hurtighets-maraton, och dessutom inför FOLK!!!
Tyvärr är min granne mycket starkare än jag, så jag får väl vackert följa med och finna mig i förnedringen!

Avslöjar zu morgen hur det gick!

Nu är Onsdagen slut, och LOST is waiting!!!

Oh de laly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback