Radio & Kort-mannen

Hej ho!

Hittade i förbifaretn en gammal
radiosida som jag gjorde för länge sedan då jag och en Johan & Andreas Milsta hade när vi sände radio. Lattjo lajbans vad nostalgi det är för en mölndalsgrabb.

Dessutom har min vän fredrik på jobbet lotsat mig till en kort blogg. Vansinnigt krypto kille som skriver, men ganska rolig! Han har köpt en mixer, som han slentrianmixar med...hehe...
Jag har redan en mixer, jag har aldrig använt den.
Jag är mer för mormors rivjärn, när jag river och tärnar mitt hårdaste!

Önskan om att få skjuta: Han som okejade Gay Army på kanal 5
Önskan att få hissa: Han som beslutade om en ny säsong av Big Brother. (allt är förlåtet)

Mitt snussug är nästan helt borta nu! Never more snus! Jippeyaj!

Kommentarer
Postat av: A-Milsta

Azzå,, du har börjat blogga!Den där ölen vi har pratat om i 3 år,.. de börjar bli dax att gå ut och ta den!

Vi hörs!

2006-01-24 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback