Lurad!

Lurad som fan!

Jag tittade till och med på värdelösa hon & hannes med en trött Claes Malmberg för att komma fram till den tid på kvällen som magin börjar spruta ur televisionen. 21,00.
Som jag väntat!
Men i stället för min drog, LOST, visades i stället en scen show av Lena PH....pliiis, inte ens i samma liga!
All ära åt PH, men hon kan ju inte knuffa undan LOST, det är som att Danne Stråhed spelar i stället för Robin Williams på Ullevi.  Its not gonna happen.....

Det visade sig sedemera att LOST gjort en 3 veckors konstpaus i USA, ingen vet varför?,
Men i 4:an så är det upehåll endast en vecka. och då borde det, enligt mina noggranna kalkyleringar, programmen ligga i fas med amerikanska LOST, något sådär. Vi låg ju in Sweden efter 2-3 program innan paus-eländet. Nästa vecka...ååååh....så länge!
Detta är ju faktiskt viktigt, kunde 4.an inte gå ut med direktreklam eller nåt, så det inte blivit en sådan kollektiv chock i landet.

Fyyy er TV 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback