Lavendelllukt & Stilla Ilska

I dag har jag luktat på lavendell ( inte Markus lavendell på jobbet, utan lavendell-doft).
Det skall vara en lugnande doft som gör en lugn och skön!
Jag blev bitsk och snus-sugen.

I morgon kommer domen från doktorn, lite nervös skall erkännas, men tänk om jag fått äggstockar!! Vad förvånad jag skulle bli! Jag tror starkt att jag är intollerant mot lager-råttor. Speciellt Jörgen, hans hår är fullt med saker som jag inte tål.Säkert..

Varit grymt arg för att en viss chef inte beviljar mig ledigt på Fredag EM, med risk för att han eller någon av hans nära läser denna blogg så stannar jag vid att bara vara "grymt arg". Han förstår nog...

Jag erkänner att jag varit grymt bitter i dag.
En av de bittraste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback