Kebabsås & kastanjetter

Åt en förträffligt välkryddad kebab pizza.
Såsen fastnade i näshalsen och numera luktar alla potentiella doftkällor svenne-kebab.
Tänk så äckligt att bada i kebabsås...

Var hos herr doktöör i dag och fick min dom.
Eller ja nästan fick min dom, min nyexaminerade skrump-lever fick sig en känga, och jag blev ordinerad ett nyktert liv de kommande månaderna, för att sedan ta nya provet. Inga problem, jag berusar mig endast på livet självt och skillnaden blir tämligen obetydlig. Tyvärr inträffar årets syndaflod i alkoholisering, firmafesten, just under denna tidsintrevall(fredag). Mitt fejs bokade således av all form av förnöjelse i helgen, och det blir en underbar sambo-helg där vi firar 6-års dag med Ullared & Blot-saft(ä.k mumma för levern)

Har fortfarande men från den blöta upplevelsen Gåsajakten i söndags. Blivit förkyld och sprängt mina bihålor med med upprepade duschar starkt nässpray. Jag använder alltid nässpray för länge och blir beroende. Men å andra sidan, säg den last jag inte bär. ( Förutom snus..jipppi***)

Men sanrt är det i alla fall jul. Och nu har jag till och med hunnit bränna små sten-tomtar med ler-luva. mina blev snyggare än Sandras. Jag gjorde till och med en indisk-tomte med khadaffi-skor & jätteluva!

När ska TV kvällarna bli bra igen??

Kommentarer
Postat av: Angelica Göransson

Skriv mera om kastanjetter.

2006-11-27 @ 16:58:49
Postat av: Frallan

Kanske en annan gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback