Däpt i Näsad!

Jag kom på mig själv med att ha pumpat nässpray under en alldeles för lång tidram, mot vad rekomendationerna säger på själva sprut-enheten.(sluta tänka snusk)
Min sambo skrämde upp mig genom att säga att det då kan orsaka en form av kronisk nästäppa varpå jag självfallet blev en smula oroad.
Tänk om jag måste vara täpt livet ut...brrr..hemska tanke.
Jag har nu satt mitt spray i karantän!

Gårdagen tillbringades med digestive-choklad & drickyogurt.

Filmer:
Life Auquatic med Bill Murray.
En stjärnspäckad film av klassen "Royal tennenbaums"
Alltså en grymt konstig film, där det verkar som om den ena måste vara konstigare än den andra.
Ganska rolig i mellan åt, men alldeles för KONSTIG!
Bill åker till havs med sina vänner för att hitta en leopard-haj som ätit upp hans kompis.
Sedan händer typ inget i 1 timma. Den får 2 av 5!

Dag  & Natt
Micke Persbrandt
En magnifik film som handlar om en desperats mans sista dag i livet. man får i inledningsscenen reda på att Tomas ( Micke) skall ta livet av sig, men han vill först reda ut saker med de som står han nära. Allt utspelar sig i en bil. Var mycket skeptisk till denna form av film till en början, men köpte den med hull & hår! Underbart spel av Micke.
den får 4 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback