Dammråttor..hujedamig!

En sak som jag bistert undrar...
Dammråttor! ( jag kallar dem även lagerråttor*hihi*)
Vad uppstår damm av!
De kommer ju egentligen till av ingenting, små oäktingar är de, de sabla dammråttorna.
Stora snuskiga råttor, som bara dyker upp, och hur i hela friden hamnar de på en dörrkarm. Kan någon med en damm-doktorand förklara det för en enkel lekman.
Har städat i helgen, min förkylning till trots. Jag skall jobba i morn***yippey!**

Nu skall jag se på om "Gay-Army" är bra. betvivlar det starkt, men man blir ju nyfiken av en sådan dum titel!

Jens rök ur Idol! Äntligen.
Jens låter som en packad utbytesstudent som gått loss på karaoken! Förstår Juryn. Katastrof om Jens slagit sig fast igen. Det spelar ingen roll med hans tårdrypande tal, han skull ebort...för längesedan gudbevars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback