Bit i hop!



Tack vare att jag stressar som en idiot i allt jag tänker & gör så har mina käkar nu börjat leva ett eget liv.
Jag pressar tänder när jag sover och vaknar med ett slags "lock i huvudet", det gör inte så hiskeligt ont, men det irriterar mig! Jag är väl den enda som går igenom min kropp varje morgon för att se om jag har ont eller på något sätt mår dåligt. Denna ritual är helt efterbliven, men utförs dock av den simpla anledningen att det blivit just en ritual. Min doktor tror dock inte att det är käkarnas fel,utan att det borde göra mer ont. Jag själv tror å andra sidan att jag har allt för hög smärtröskel och att jag inte känner det onda. Min sambo skrattar åt mig när jag säger så. ( med tanke på att jag EN ENDA GÅNG fick lite näsblod av sträng kyla)

Andra ritualer/tvångshandlingar jag har är Bla:
att slå med pekfinfrarna i bordet när jag skall lämna lunchen
att fixa frilla så fort min spegelbild dyker upp, kan vara i en tavla, en sked, i andras pupiller...
Att "flyga" in på mina arbetskamraters kontor ala Kramer
Biter mig i kinden när jag är fokuserad( innan jag korrade detta inlägg skrev jag "fikuserad")Jag måste alltid titta på termometern innan jag lämnar lägenheten på morgonen.
Säger "saru" även om jag hör vad den andra parten säger!

Och många många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback