Bättre delta än illa vinna!

I går bar det av igen med den nya innesporten indoor Beach-Volley!

Inte lika kul denna gång, som förra, men ändå en ganska trevlig tillställning där säljare & lagerråttor enades under samma fana! Tyvärr är vissa spelare mer benägna att vinna än att vackert deltaga än andra!
Detta visade sig på ett ytters penibelt sätt i går, då en person i mitt lag slutade spela då han märkte att han inte skulle vinna. Jag kommer personligen se till att hans besudlade stjärt smiskas med granris i timmarna två, så fort tillfälle ges. redickeles!! Huvudsaken var att de flesta ändå tog det på skoj, och att inga slagsmål utbröt! Jag vann en match tillslut, så kvällen var inte helt förgäves ;o)

Desvärre råkade jag misshandla en kvinna i går. Det var inte på konsum eller i bankomatkön som lätt skulle kunna tro. utan på Beach-Volley plan 6. Jag skulle blocka en boll och när mina fötter skulle ta sand igen, så var där ingen sand, utan en madmoiselle! Jag avlade en ofrivillig "stomp" på hennes tå, och den svullnade och blev blå. I dag har jag dåligt samvete ( Sorry Emmy =)

Kom på mig själv ( sluta tänka snusk) att jag inte sett på TV under hela gårkvällen! Så med panik i blick så slog jag över till Hasse Aro och Efterlyst på TV3. Där pratade herr-jag-saknar-samkväm-GW-Persson, i sitt vanliga tråk-tempo och Hasse Aro snurrade på sin glasögon,. och försökte se intresserad ut! Till slut så tappade han glasögonen, och situationen blev mycket pinig för herr Aro, då han letade efter sina glasögon!
HEHE, kul med ofrivillig humor i ett sådant stenseriöst program!

/ Frallsto

Kommentarer
Postat av: Linus

Vem var detta som var så noga med att vinna??
Någon man känner?

/Linus

2005-11-04 @ 17:28:41
Postat av: Frallomaniac

Hans efternamn börjar på Ö, han har tuppkam och han har klippkort på solariet!
Guess Who!

2005-11-07 @ 08:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback