Barn-stupidness & Gammalt!

anledningen till att jag fick bryta mitt återberättande på Fredag i förra inlägget, är att jag min pappskalle glömde att beställa mat i dag igen och fick i ilfart rusa till Mc-Dånalds för att i en evig stress, skrik och gap förtära en Hamburgare!
Då såg jag något kul...ett barn på 2-3 år, satt med sin mamma och sin bror som inte var 1 fyllda.
Mamman skulle gå i väg för att ta servetter och lämnade barnen ensama i typ 10 sekunder.
Då passade det äldre barnet på att först lyfta på hamburger brödets "lock" och sedan kleta in sin yngre bror med Hamburgainnehållet i hela ansiktet. Oj vad förvånad jag blev som stt endast en meter i från.
"Bara inte ung-jäveln pekar på mig och säger att det var jag" - tänkte jag!
Det gjorde inte ungen, mamman blev hysterisk och släpa ut barnen illa kvickt!
Det var jätte roligt tycket jag, jag skrattade så jag grät i bilen sedan. Barn ÄR INTE OSKYLDIGA!
No chance in hell!

Sedna kom jag att jag inte använt uttrycket"Shitta" på typ 15 år eller nåt!
Att "shitta"en boll, att kasta. Måste börja mynta det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback