Ännu en dag i exil...

I går hade min arbetskamrater firmafest. ( hoppas det var fett med tråkigt..hehe)
Själv tok shoppade jag och Sandra i Ullred.
Helvettesgapet utanför Varberg! Man kommer, man rånas och man åker.
Det blev tokshopping på en outtröttligt hög nivå. 2 jackor!!! Så många jackor jag haft totalt de senaste 4 åren...
Jag blev visserligen påtvingad jackorna av min sambo som bara vill mig väl.
Sedan blev det julklappar, den obligatorsika titten på elektronikavdelningen och sedan julpyntet.
3 timmars intensivt Ullaredsfläsk!

Tyvärr var min sambo redigt sjuk, med influensan i kroppen. Så det blev inte bättre än att hjälten i familjen, jag, fick packa upp de gudsförgätna 9 ullaredspåsarna. Sedan dog jag en skvätt framför Jordan rättsläkare och somnade sedan en härlig sömn.

I dag har jag haft en seg huvudvärk och pysslat om sambon! Det blev filmdag i form av "Kocken" med Kjell Bergqvist. Kjell är den bästa svenska skådespelaren lätt. Ett sånt porträtt!
Tyvärr tyckte jag inte att de andra aktörerna höll måttet, men ett bra manus & en bra Kjelle slår aldrig fel.
Sed den!

I morgon blir det tävling med pudeln och min syster skall göra sin första agility. *jippey**
Köper en aftonbladet och en pucko och ser glad ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback