Aj mitt snus!

Kom ju på en sak.
Anledning till denna mäster-blogg var ju mitt sluta-snusa agg som skulle förevigas på denna webb-plats.
På allmän bgäran har det önskats en rapport om just detta:

Just nu är jag glad att jag klarat det i 4 veckor (imorn).
Jag är inte lika lycklig & glad som förr, och känner att livet är som en enda stor offentlig toalett, eller som Jugges mun om man så vill: full av skit! Å andra sidan känner man sig renare & frächare, och känner mer dofter än innan ( både på gott och ont, mest ont efter chili con carne) Desto sämre är att man är ett känslomässigt vrak som suktar efter det goda snuset, och att få stoppa det i min mun....**slurp.
Det som är bra är att man sparar pengar.
Det dåliga är att jag med glädje lagt ut de pengarna på att få må som en prins igen.
Det bra är att jag är principfast.
Det dåliga är att jag en gång sagt att jag är man för mina proinciper( det vill jag inte längre vara)
Det bra är att jag får pussa min sambo igen.
Det dåliga är att ho tycker jag luktar illa i munnen ändå.


Så jag har väl inte kommit över det än, men jag tänker inte på det lika mycket.

I natt drömde jag att vår småchef på företaget, Magnusson skulle döda mig med sin bengaliska tiger uppe i ett träd. Jag stampade på magnussons arm så den bröts, sedan hoppade jag i väg, sedan vaknade jag....

Fredag i kväll......hoppas det blir en hemma kväll med Hey Baberiba!!!!
Jag är en man av hemmakvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback