Träningsnarkomani...jag?

Jag har äntligen efter 24 års letande hittat DET.
DET perfekta sättet att träna som passar min mentalitet perfekt.
DET heter "Magic power belt"
Du har sett det på TV-Shop!
Det är ett bälte som ger elektriska impulser och man blir smal på ett nafs. Instruktionsboken försäkrar detta. Inte för att jag är så fet att det stör, men visst har man hittat antydan till ett välkomnande in i de fetas rike! Detta i form av små otrevliga utbuktningar där det en gång befann sig muskler!

Med denna makalösa manick kan jag numera träna var som helst, och till och med när jag bloggar min blogg! Jag tränar just nu, hårt och intensivt! Jag skal nästa vecak höja nivån på mitt bälte, och träna hårdare!

Fast jag blir lite hungrig av den förstås!
Undrar om man kan äta och träna samtidigt, det står inget om man att man inte kan det i boken. Dte står bara att man inte kan träna när man badar.....=)

Jag kommer att ha så feeeeeeta rutor 2006!

/Frallo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du skriver JÄTTE roligt! Dig kommer jag besöka oftare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback