Taberkalaset i Lindome City

VI bjussade hem lite släkt i går för att fira av Sandras 23:e bemärkelsedag!
Jag slog på stort och skänkte den dyraste presenten, en SPA vsitelse i Smögen. Givetvis inkluderade jag mig själv i presenten!

När jag skulle bjuda på sandras specialkomponerade tårta gjord av havreflarn & grädde typ, sa jag: - Här är tårtan, eller vad det skall föreställa...

Gissa om minerna blev ansträngda då. Jag fick förklara mig ur den penibla situationen genom att bjuda rikligt på glögg & dra den om hur jag åkte fast för snatteri på Ullared. ( Vilket jag gjorde, men det var aldrig meningen) Då skrattade alla åt mig och allt var som vanligt igen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skrattar alltid högt när jag läser dina inlägg. Tack för att du får mig att skratta!!!

Postat av: Fralle

Tack! Det var mycket snällt sagt av dig!

2005-12-20 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback