Shit Maj-Britt

I går hände...ingenting!
Jag tvångstekte 3 kilo taco-köttfärs. På order av min sambo, flottet porlade i min panna, och det luktade gammal orakad mexikan i hela lägenheten.

NU är även Lill-Julafton spikad, inte helt oväntat den 23 December enligt tradition.
De när och kära har reducerats från 15 trogna till 2 tappra, utöver mig och Sandra då!
Alla hade en förmåga att vara borta denna julen! Men oj vad kul vi ska ha.

Skall se King-Kong i kväll. har inga förväntningar. Men är det ingen apa med känner jag mig faktiskt en smula lurad!
MIn granne/vän/jimmy-jansson-luggen fårn kikås hooden Joel, har så pimpiga kläder.
Jag känner mig så ohipp!! =(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas maten smackar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback