NIklas 37...GHAAA

JULAFTON!!!!

Känn hur den stilla vinterbrisen smeker din rodnande kind...eller typ...inte. Det är sedvanliga 5 +, och inte en snöflinga så långt mitt falköga kan nå!
Det är lite snålt av moder jord att inte bjussa på lite vitt nu när alla är så glada och mysiga!

Lill-Julafton blev väldigt trevlig!
Min vän från gamla tider Andreas kom, han kom dock till vår gamla lägenhet i området 300m bort och blev mycket bekymmrad när det nu stod "Majharaaad" på dörren. han trodde kanske att Frallan konverterat till muslim för att spexa till det lite! Min Sambo & Tessan ( Skink-griljeraren) vek sig av skratt när han ringde och berättade detta!

Biongon för all del, men roligast var att prata om allt dumt vi gjort i svunna tider. Dricka lite glögg och bara myyyysa! Det var kul....dessutom drog jag hem jackpotten på Bingon och vann en ny lott!
Gissa vad som händer i stugan nästa söndag..oh mama...bingo för hela pengen!

Retar mig på:NIklas 37, trea, sjua...JAAA...vi hörde dig första gången, du behöver inte idiotförklara befolkningen genom att säga numret 2 gånger, det står ju för bövelen i rutan dessutom! Pansjisarna som missar ett nummer får väl köpa en GT och rätta dan efter!'

Roligast:Puss & Kram & nyp i stjärten...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback