Monday night RAW

Vilken måndag...telladore hallelujah!

Det började med att jag & mitt fejs åkte till IKEA i kållered-metropol för att köpa 1styck ram till mormors present. ( är rätt så tvärsäker på att Mormor inte läser blogg)
Föutom undertecknad var det dessutom ett koppel vilsna människor på 50 000 st som ivrigt letade sig fram bland benno-hyllor och SLAKA lamp-trattar!
Tilläggas skall att jag inte är speciellt erfaren shoppingholist, så kalaset slutade med att jag kom hem med en byrå i fel träslag ( min sambo vill fortfarande döda mig), en kontorsstol i fuskläder och med näst intill omöjliga skruvar, 16 galgar och ingen 5:- korv! ( jag som var så hungrig!)
Dessutom var jag nästan tvungen att avliva en pensionär som skulle ha det sista exet av kontorsstolen....
Vi drog lite i den, sedan kastade jag ett häfte rabattkuponger och penjisen kämpade mot sina lustar, men släppte till slut.  ( Hade vart coolt om det fungerar)

Sedan ägnade jag resten av kvällen till att skruva och åter skruva.

Min pudel ( ja skratt ni bara) vägrade att inse att min hand inte är en leksak och tyckte det var helfestligt när jag skruvade. "Pappa" var inte lika road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback