Mina ben känns som köttlimpa

Oh my, vad träningsvärk jag har i min stackars föruttnade kropp. Mina känsliga fingrar får pilla lite i smyg på innanlåren där det värker som mest.
Det var min totala brist på sjävkännedom som gjorde att jag sprang lite mer än vad min kropp klarade av i går! Never more...
Fixade min träningscykel i går som stått oreparerad i ett halvår... Nu när det visade sig att mitt träningbälte med elektro impulser bara var båg, så måste jag ju framkalla min Beach 2006 kropp med andra medel!
Om den över huvudtaget finns där.

Jag pratade med Fabian Bengtsson för en tid sedan. Det var lite Spooky, han rinde till kontoret.
Vad säger man till en fd. kidnappad SIBA direktör, som fått uppleva något av det mest fasanfulla som finns?? Jag tappade talförmågan och dreglade mest när jag svarade...

Nu är det mellandagar igen....världen mest överskattade dagar. Kommers-dagar borde de heta!
Bah...humbug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback