Jippijaj...klapp#1

Okej!

Min Granne från kikåz-hooden, Joel a.k.a Bodil, har nu överäckt present nummer 1, eller klapp nummer 1.
Han har nu skrutit sedan förra julen om att just hans present var något av en resa till Mars, eller regnbågen i en burk...ja något alldeles fantastiskt. Jag fick prestationsångets i kubik och köpte 2 väl valda klappar själv som jag skämmdes lite för.

Jag fick 1 st DVD Film, med min gamla wrestlingfavorit från 93/94, Bret "Hitman" Hart...mycket imponerande faktiskt! Nästan det bästa!

Sista arbetsdagen i dag och jag räknar redan sekunder....i kväll griljeras skinkan i sedvanlig ordning av min Sambo och hennes kompis Therese, som hellre gifter sig rikt & i misär, än fattigt & lyckligt!! Men griljera skinka kan kvinnan....det har tidigare års erfarenhet visat!

Liull-julafton i år blir ganska misslyckt, alla är borta, bara Therese tror jag kommer! Jalle, Joel, B-lund mfl...where arth thou?? Mer skinka till Fralle!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese a.k.a skinkgriljeraren

Du tror du känner mig Jonas... Min blivande behöver inte vara jätterik för att jag ska gifta mig med honom, men han får inte kategorseras som fattig! Någonstans måste en flicka dra sin gräns

2005-12-27 @ 16:24:19
Postat av: Fralle/Jonas

Ok...skall försöka få det mer rätt i inlägget nästa år =)

2005-12-27 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback