En decembermorgon!

Oj oj!
Nu har jag fått ett hedersuppdrag.
Mölndals nyblivna Allsvenska lag Jitex vill ha mig som speaker/konfrencier på en specialcup i mars. Umeå & Linköping & kopparberg kommer & spelar. Sånt tycket jag är kul, att få hångla med mikrofonen inför en bedårande damfotbollspublik. Dem är en smula mer lättflörtade än Herrarnas och jag ser mycket fram emot detta uppdrag!

Det skall bli lajbans!

För övrigt tror jag att årets Julkalender kan bli mycket rolig. Kul i dag, med tomten som kom upp ur marken och snodde fotbollen...hihi! Har som tardition att alltid se första Julkalenderavsnittet den 1:a december!
Snart är det hjul. Och snart skall jag hämta mitt nylagade däck...och skruva på det igen i denna vargavinterskyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback