En annan dag i verkliga livet

Annandag jul och äntligen har Herr Snö behagat visa sitt fejs i Lindome-city!

Om än så i liten omnejd!
I dag har SVT 2 visat om livet innan, under, och efter tsunamin. HELA DAGEN!
Visselrigen brukar inte 2:a bjuda på underhållnings så det spritter i kroppen, och visst, inget är mer hemskt en Tsunamin...men hela dagen?? Kände mig deprimerad efter bara några minuter!
Därför tog jag mitt pick & pack & sambo till IKEA för att byta lite julklapps pengar mot frächa varor!

Vi fick tag i en toa-sits av Trä, en byrå + lite ramar & hyllor.

Dessutom så fick jag snurren och begav mig ut på en jogging tur med min bruna pudel Troja!
Jag ville hämnas lite på pudelskapet för att hon lagt av världens mest illaluktande, svettiga bajja-blaffa på vardagsrumsmattan i natt. Den luktade dött, och jag vägrade plocka upp!

NU bullar jag upp inför Filip & Fredrik, med lite Merci-Choklad och fallfrukt!

Imorn börjar det eländiga arbetet igen, tack för den julledigheten guda-as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback