Conny Vinge

Vad gör man inte för sin sambo på dess bemärkelsedag.
Man skulle kunna tro att vi åt en mycket röd och ohälsosam Oxfilé på en svinigt dyr resaurang i Götet, men icke...ICKE! Kvällen spenderades i stället i hop med min ohängde farbror ( Ordförande i Jitex) och sambo ( Ungdoms ordförande i Jitex) på ÖIS gården med Conny Vinge som förklarade det rafflande i fotbollens finteknik! Mitt blåvitt hjärta grät när jag tvingades in i ÖIS-lejonkulan!
Tilläggas skall att jag var den enda i rummet som inte i flera år tränat ungdomar i fotboll....bowling javisst, men fotboll naaaaa.

Sedan bar det av til lisbergshallen där jag fick filma en fotbols-workout på sambons order!
Men det var gottigt i kroppen att se alla svettas och kämpa med bollen till vansinnets gräns.
Jag njöt lite då..=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback