Blögg away

Jag har inte blöggat på hela helgen, känner mig så där frasigt busig som bara en äkta rebell kan känna sig..jabba jabba!

Jag har däremot ägnat mig åt det jag kan bäst, slappa i soffan framför säsong 6 av Seinfeld. Då jag är snålare än snön på julafton, låter jag givetvis brorsan köpa dessa dyrgripar och lånar dem innan han själv sett dem. It´s good to be the biggest brother!

I går höll jag för övrigt på att krocka med ett rådjur, till min sambos stora skräck. En nära döden upplevelse senare kunde vi skratta åt elendet! Fattar inte rådjur att de inte skall bråka med stora elaka Volvosar.

Annars testade jag på Lisbergs-Julen i lördags. det var mycket gemytligt på alla de sett, och jag åt renköttskebab, med rårörda lingon. Det är någon erotisk klang över det där, rårörda...
Jag skall aldrig mer bara säga lingon!
allt är så snuskigt dyrt på Liset, en kopp fattigt te kostade 15 kr!! Ungefär i klass med ett glas budget champagne....hujeda mig! Liset tjänar grova pengar på oss dumbommar, som inte förstår bättre än att slösa på alla hjul & spel!
Fräckt dock med alla ljusförsedda trän!

Missa inte lasermannen på onsdag!
Bästa serien på mycket länge!
Har du missat avsnitt, ta igen dem på
www.svt.se
Där kan man se dem gratis! GRATIS....HALLELUJAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback